Fin-tech spoločnosť NAGA od roku jej vzniku (2015) skutočne napreduje a slovíčko progres sa stáva jej synonymom. A veru, nejde len o nejaké umelé štatistiky. Platforma, ktorá sa zameriava na poskytovanie finančných a trhových nástrojov v treťom štvrťroku 2020 zaznamenala rekordné výnosy.
Článok o tom, že NAGA dokáže prosperovať aj v ťažkých časoch sme tu pred niekoľkými mesiacmi už mali. Vtedy sa jednalo o prvý štvrťrok 2020, kedy sa počet klientov zvýšil skoro dvojnásobne a do spoločnosti zákazníci vložili viac ako 12,5 milióna eur. V tom období sa nový koronavírus ešte len uvádzal a nikto si nevedel predstaviť, ako sa budú finančné trhy správať počas ďalších mesiacov a tobôž nie v časoch, kedy sa bude blížiť druhá vlna.
Prečítajte si aj: NAGA dosahuje rekordné zisky: Klienti spoločnosti dôverujú
Nezdá sa však, že by NAGA nevedela, ako sa so situáciou vysporiadať. V treťom štvrťroku spoločnosti pribudlo takmer 40 000 nových používateľov, naga.com zaznamenala rekordné príjmy v treťom štvrťroku v objeme 7,1 milióna eur. V porovnaní s rokom 2019 si firma výrazne polepšila, a to tu dnes máme celosvetovú pandémiu. Dôkazom toho je aj ďalší ukazovateľ.
V treťom štvrťroku 2020 spoločnosť dosiahla objem obchodov vo výške cez 33 miliárd eur, čo je o 22 % viac v porovnaní s druhým štvrťrokom 2020. V roku 2019 bol objem obchodov v treťom kvartáli cez 13 miliárd eur. Rok 2020 pre NAGA aj napriek „strašiakovi“ menom COVID-19 nevyzerá tak zle. Veď mesačný objem obchodov na NAGA dosahuje v priemere sumu 12,9 miliárd dolárov (10,9 milióna eur).
↓↓↓Registrácia na platformu NAGA.↓↓↓
U šéfa panuje spokojnosť
Generálny riaditeľ Benjamin Bilski je s výkonom spoločnosti spokojný. Ako inak, poukazuje aj na fakt týkajúci sa tejto „covidovej“ doby. Aktivita klientov je podľa jeho slov nižšia, no napriek tomu má radosť z toho, že NAGA opäť ukázala, že ich stratégia je správna a udržateľná. „Aj napriek vzrastu nákladov sme dosiahli veľmi solídny pomer EBITDA (zisk pred zdanením a úrokmi, pozn. red.). Vzhľadom na to, že nám narastá počet aktívnych klientov sa nám podarilo vylepšiť interné procesy na našej platforme, aby sme získali lepšie dáta. Naše metriky ukazujú, že NAGA môže rásť aj napriek vplyvom COVID-19.“
NAGA štartuje vzdelávací program
V roku 2020 počas septembra NAGA usporiadala vzdelávací seminár Alpha Event, ktorého sa zúčastnilo 1 500 študentov zo 16 krajín. Podujatie viedol Andreas Thalassionos, ktorý sa k spoločnosti NAGA nedávno pripojil. Ohlasy boli pozitívne a tak sa spoločnosť rozhodla, že spustí podobné digitálne multi-webináre online cez aplikáciu Zoom. Prostredníctvom online workshopov a seminárov chcú ponúknuť v tejto oblasti kvalitné vzdelanie pre začiatočníkov.
„Na náš nový online – digitálny vzdelávací koncept som veľmi hrdý. Vzhľadom na dobu, v ktorej sa aktuálne nachádzame je úžasné vidieť v reálnom čase viac ako 1 000 ľudí, ktorí sa vzdelávajú v oblasti finančných trhov. Veľmi si tieto webináre pochvaľujú predovšetkým klienti z juhovýchodnej Ázie a Afriky. Myslím, že ľudia všeobecne hľadajú vzdelávací obsah, ktorý je možné prijímať z pohodlia domova,“ povedal Bilski a takisto dodal, že práve za pomoci Andreasa Thalassionosa nastavili latku v rámci online vzdelávania o finančných trhoch veľmi vysoko. A práve to môže znamenať omnoho väčší záujem o obchodovanie na finančných trhoch a teda aj skrz platformu akou je NAGA.
↓↓↓Registrácia na platformu NAGA.↓↓↓
NAGA PAY „is coming“
Okrem online vzdelávacieho konceptu však NAGA prichádza s ďalším veľkým a podstatným projektom. Spúšťa platobnú aplikáciu NAGA PAY, ktorá je od 15. novembra dostupná v online obchodoch Google Play a Apple Appstore. Aplikácia sa pre tento krok rozhodla predovšetkým z dôvodu avizovaného záujmu a tisícok predregistrácií. Vzhľadom na rast, ktorý fin-tech spoločnosť aktuálne zaznamenáva počas roku 2020, sú budúce vyhliadky veľmi sľubné. NAGA prichádza so zámerom ďalej expandovať.
Prečítajte si aj: Autokopírovanie ako budúcnosť obchodovania ?
„Hlavným dôvodom po prvom štvrťroku bolo rozšírenie našej klientskej základne. Investovali sme do našej značky a vylepšili naše analytické schopnosti. Teraz pred sebou máme výzvy v podobe vstupu na austrálsky a juhoafrický trh. Obchody nám rastú aj v Číne. Spoločnosť má najlepšie postavenie v oblasti cash-flow a dosahujeme vysoké priemerné mesačné objemy, k septembru 2020 máme najvyšší počet aktívnych používateľov,“ Benjamin Bilski takisto hovorí o tom, že v ďalších mesiacoch a rokoch chce investovať spoločnosť do marketingu, značky samotnej a rozšíriť svoj tím, aby ponúkali klientom ešte lepší a stabilnejší servis.