Niektoré krajiny dodnes bojujú proti marihuane tvrdými zákonmi, pokutami alebo mediálnou kampaňou, no niektoré štáty ako americké Colorado z tejto mäkkej drogy ťažia ťažké milióny. Marihuana sa tak stáva legálnou drogou (popri alkohole a tabaku), ktorá vie rozhýbať ekonomiku, v ktorej vznikajú rôzne weed start-upy.
V Austrálii sa reklamná agentúra poverená výrobou proti-drogovej kampani rozhodla pre tento účel použiť juhoamerické spomalené zvieratko – leňochoda. Tento leňochod zažíva rôzne situácie – pri večeri s rodinou má problém podať soľ, v škole nič nevie a stáva sa sociopatom v partii kamošov. (článok pokračuje pod videom)
Kampaň sa nakoniec stala virálna. Prečo? Mladí užívatelia internetu túto kampaň začali parodovať a jej efektívnosť je otázna. Napríklad v nasledujúcom videu je mumlanie leňochoda nahradené titulkami, v ktorých tento spomalený leňochod poučuje svoju mamu o negatívách prílišného solenia – nech si radšej dá šalát!
Ale mama, soľ je pre teba zlo!