Tí „starší“ používatelia sociálnych sietí si iste pamätajú Facebook v období okolo rokov 2009 – 2012, kedy bola táto sociálna sieť jednoduchá, prehľadná a aj dobré obdobie mali aj vlastníci fanpage-i. Viditeľnosť príspevkov bola omnoho vyššia a stránky mali omnoho väčšiu hodnotu a viditeľnosť. Bohužiaľ, aj táto sociálna sieť došla do fázy naplnenia, kedy už idú používatelia na druhú koľaj a prvoradé sú zisky. Všetko zaklincoval katastrofálny prieskumník, ktorý aj po svojom odstránení zanechal nezvratné „škody“.
Každopádne, Facebook stráca na návštevnosti, a to výrazne. V časoch najväčšieho rozmachu zaznamenal Facebook niečo cez 8 miliárd prihlásení mesačne, pričom aktuálne to je „len“ 4,7 miliardy krát. Podľa analytikov je už len otázkou času, kedy táto sociálna sieť stratí aj druhé miesto (prvé ma pochopiteľne Google) a na striebornej priečke ho vystrieda YouTube. My len veríme, že faciek pre túto spoločnosť už bolo dostatok a boli také silné, že to bude konečne viesť k zlepšeniu a návratu do „starých koľají“, aj keď sme v tomto smere veľmi skeptickí.