Svet reklamy sa výrazne mení. Inak tomu nebolo ani v roku 2018. Ak sledujete televíziu, reklama je niečo, čo vás odrádza, no i tak vytvára určité presvedčenie a dokáže zaujať. Vedzte však, že kvalitnú reklamnú kampaň v televízii objavíte v jednom zo sto prípadov, čo je skutočne na škodu. Kde hľadať kvalitný marketing?
Objavujete a premýšľate
Budete prekvapení, no printová reklama v minulom roku prerástla tú televíznu o hodný kus. Je až šokujúce, ako veľmi dokáže statický obraz rozosmiať, očariť, rozplakať či prinútiť človeka zamyslieť sa.
Tlačová reklama má zvláštnu moc vyvolať iný druh emócií ako tá televízna. Ak sa snaží reklamná spoločnosť upútať vašu pozornosť kvalitnou reklamou na papieri či baneroch, intelekt spoločnosti spoznáte hneď. A čo viac? Reklamy, ktoré nižšie uvidíte sa snažia nielen zaujať, ale aj s rešpektom odovzdať myšlienku, ktorú v nich určite objavíte.
Robia to inak
Väčšina tlačových reklám, ktoré vidíte v inzercii, v schránke alebo na bilboardoch a iných reklamných plochách stavia na princípoch reklamy, ako veľké písmo, sexi žena, svalnatý chlap a adresa, kde spoločnosť nájdete. Tieto reklamné kampane však vypovedia omnoho viac. Pôsobia sofistikovane a robia veci inak.
Mnohé reklamy v tomto výbere prichádzajú s emóciou, no neraz mnohé z nich pôsobia vtipne až humoristicky. Zároveň je v hĺbke či na povrchu vždy pointa, ktorá predáva a zároveň ukazuje, že kreativita je o kúzle zaujať spôsobom, ktorým by sa iní možno nikdy nedovážili.